Essun Aslında 11 aylık olan bir bebeğin çoğu şeylerden tatmış olması lazım ama çocuklarda bu süreçler değişkenlik olabiliyor. Eğer çocuğunuz hiç yemiyor sadece anne sütü alıyorsa gün içerisinde sizi emeceği için aç kalırsanız bitkin düşebilirsiniz ama şöyle bir durumda var biran önce ek gıdadan da bişeyler alması lazım sütün eskisi gibi yüksek kalitede getiriside olmuyor bence oruç tutun zaten akşama kadar azda olsa ek gıda alsa sizide emse çocuğa yeter sizde belki 1/2gün zorlanırsınız sonra bence alışırsınız diye düşünüyorum.süt konusunda da sık sık emzireceksiniz iftarda da sahura kadar 1.5 litre su içseniz dengelenir zaten. Ama baktınız tutamıyorsunuz hani dayanamıyorsunuz ona inanın bir şey diyemeyeceğim. Ben kendim kızımda hiç bir sıkıntı yaşamamıştım süt konusunda herkeste belki bir olmaz ama ek gıda konusunda gerekirse bir doktordan destek alın derim çünkü 1 yaşına geliyor ve yememe konusu sizleri ilerde daha da çok yorar.