Hanımlar oğlum 17 aylık şuanda ve şimdiye kadar her alt değiştirmemizde ağlıyor diye çok önemsemiyordum.Fark ettim ki pipisinin etrafını temizlemek için ve yapışma olmaması için sıyırma yaparken ellettirmek istemiyor.(2 aylıkken sünnet oldu) görünürde hiç bir problem yok kızarıklık vs yok çiş yaparken de herhangi bir ağlaması veya gün içerisinde bezini tuttuğunu görmedim acıdığını düşünmüyorum huylanıyor diye düşünüyorum ama başına gelen var mı neden olur?