Denizinanne Merhaba hanımlar 11 aylık oğlum var sürekli benim biryerlerimi ısırmaya çalışıyor bu benim için sorun olmuyor ama ufak çocuklarla aynı ortama girdiği zamanda onların da kafasını falan ısırmaya çalışıyor bu anormal bir durum değil mi sizcede ilk çocuğum o yüzden pek bir fikrim yok beni ısırdığı zaman disten dolayı belki yapıyordur dedim ama artık dozu iyiyce arttı napacagimi şaşırdım var mı aybi durumda olan
gmzzmrtt Denizinanne bizim arkadaşın kızı var o da 11 aylık. O kızda öyle ısırıyor. Gelen çocukları tutup ısırmaya çalışıyor. Adı canavara çıktı. Bende merak ediyorum bazı bebekler neden ısırmaya eğilimli.
Gns55-gr Denizinanne benim oğlum 11 aylık öyle yapıyor tamamen rahatlama ısırma eylemi değil dişleri kaşınıyor ve baskı uygulayıp rahatlamak istiyorlar
Tazeanneee0606 Bizimki de 1 yaş 16 günlük. Aynen devam hiç azalmadı diş krizleri . Hırsından yapıyor bizimki kız , bir de saç çekme de eşlik ediyor bir de cirmalama. Doktorumuza sormuştum hepsi dişin etkisi yapmaması için çok zorlamayın çok tepki vermeyin daha çok yapar dedi.
Denizinanne gmzzmrtt ya ben zaten o kadar kimseye gitmiyorum ama alışkanlık haline getirecek diye korkuyorum bu arada ilk köpek disi çıktı oğlumun ve 10 aylıkken çıktı çok zor çıktığı jcin mi öyle oluyor acaba
Denizinanne Gns55-gr olabilir canım benim için sıkıntı değil şu an ama ilerde alışkanlık haline getirir diye korkuyorum oğlumun ilk köpek dışı çıktı 10 aylıkken çıktı ondan dolayı çok zorlanmış olabilir belki
gmzzmrtt Denizinanne çok haklısın başkalarının çocuklarını ısırınca insan tedirgin mahcup oluyor ebeveyn olarak :)) geçer inşallah ya. Evet zamanla alışkanlık haline getiriyorlar
AyseAGC Tam 21 aylık etimi kopartıyo ıssırarak heryerim mosmor naptıysak ıssırmayı bırakmadı, yaşıtları ona dokunsun hemen ellerini tutup ıssırıyo, ne ara o kadar hızlı yapıyor anlamıyorum korkuyorum birinin parmağını kopartcak bigün.
Neslihan_46 Dişten dolayı yapıyor benim oğlum da 16 aylık hala aynı fakat uyarıyorum ısırmaya yeltenince bırakıyor