yigidim813_ bende olduğum yerde sayıyordum. Ne yapsam veremiyordum ve devamı gelmiyordu. Şöyle yaptım. Sabahları klasik kahvaltı ekmek tam buğday. Öğlen doyurucu bişey ama karbonhidratsız. Akşam yemeği de tam buğday ekmekle sağlıklı yemekler yedim su içtim elimden geldiğince. Bir de leslie yaptım bir haftada 3 kilo verdim hala veriyorum. Bu bana motivasyon sağladı devamı da geliyor o yüzden. Ben porsiyonları kısmadım hep sağlıklı olana yönelip doyana kadar yedim ama leslie de onemli