Bebeğimin sol gözü içe doğru kayıyor. Doktora götürdük göz numarasında bir problem olmadığını sağ gözünü kapatarak gün içinde 2 saat diğer gözü çalıştırmamızı istedi 6 ay sonra da tekrar gideceğiz. Alıştırma yapmaya başladık o kadar zor oluyor ki istemiyor kapatmayı oyalamak için her şeyi deniyorum. Doktor yüzme kolluğu alıp takmamızı söyledi alıp göz bandını çıkarmasın diye göz bandını da yapışkanlı olanlarda değil de korsan modeli diyebileceğim şekilde sipariş ettik şimdilik evde bandana kapatıyorum. Bu evrelerden geçmiş olan veya tanıdığı olan tecrübeli anneler var mı bu kapamalardan sonra geçer mi bebişimin gözü bir yaşına kadar öyle görünce üzülüyorum ameliyat basit bir işlem dedi doktor ama küçücük daha öyle işte :((