Elaattss Bebeğim 47 günlük son 3 gündür göğsümde yaklaşık 3 saat duruyor kaldırdığımda ağlıyor beslenmediğini düşünüyorum mama veriyorum içmiyor kusuyor mamayı mı sevmedi hipp veriyorum doymuyor mu yoksa meme alışkanlık mı oldu sizce nedir