momandboy6 sünnetle olan ilgisini bilemem biz tecrübe etmedik onu henüz. Ama bahsettiğiniz kızarıklık bezden, nemli bağlamaktan olabilir. Benim oğlum kaç kere mantar oldu o şekilde kırmızı kırmızı kızarıklık başlıyor sonradan çok felaket bişey oluyo ya pişik sanıp bir iki gün krem sürmüştüm daha kötü olmuştu. Sonra mantar kremi yazdı doktor onu kullandık bir haftada geçti. Altını açık bırakın tek pijama veya eşofman gibi çok kalın olmayan pamuklu bişeyle bırakın tuvaletini de yapıyorsa yapsın sağlığından önemli değil sonuçta. Ben öyle yaparak kısa sürede toparladık