yeka38 ben yan yatırıp önce yukardaki burnuna enjektörle 2 ml sıkıyorum, sonra kucağıma alıp pat pat sırtına vuruyorum. daha sonra diğer tarafa yatırıp ona da aynı işlemi yapıyorum. birazcık ağlıyoruz ama en iyi o şekilde temizleniyor. hala burnu doluysa da serum fizyolojiği yaptıktan sonra otribebe ile burnunu çekiyorum