Merhabalar.Sezeryan doğum sonrası göbek deliği etrafına biraz fazla bastırınca ağrı duyan varmı? Hafif bastırmada değlde biraz şiddetli bastırınca ağrı oluuor karın bölgemde. Bu arada kızım 21 aylık olacak. Karın ultrasonu falan cekıldim sorun yoktu çok şükür. Çok bastırarak takıntımı yapıyorum bilmiyorum :/