Kimyahatun Kizlar bebegim 3 ay 10 günlük ise başladım sütümü bırakıp gidiyorum fakat bebek biberon almıyor hatta kaşıkla da almıyor ağlıyor. Üstelik bu aralar memeyi tutarken de once ağlıyor sonra tutunca sakinliyor ne yapmaliyim