Arkadaşlar bir tanıdığımız lupus hastasi uzun yıllardır kortizon kullanıyor fakat son yıllarda denge sorunu yasıyor yani ayakta durmada gucluk düşme, boşlukta hissi vb. Bu tip belirtileri yaşayan çözüm bulan iyi bir dr tavsiye verecek var mıdır 🙏 yanıtlara gec donebilirim internetim yok vok sagolun simdiden