mlkksc kardeşi olacağı için bu tutumu, kardeşi olduktan sonra da alışana kadar böyle devam edecektir. Burada ebeveyn tutumları çok önemli. Siz sakin tavrınızı koruyun ve her şeyi açıklayarak ilerleyin. Bir şeyi kendisi yapmak istiyorsa engellemeyin en iyi kendileri yaparak doğrusunu ya da yanlışını öğreniyorlar. Bir psikologdan duymuştum “çocuğunuz yapma dediğiniz halde sürekli koltuk tepelerinde geziyorsa kontrollü olarak düşmesine izin verin canı yandığında bir daha aynısını yapmayacaktır” diye. Bu söz çocuğa yaklaşımımı değiştirdi yanlış yapmasına izin veriyorum tabi canını çok acıtacak bir şeyi değil kontrollü şekilde.