Sweetson ben çok ekrancı değilim. Ancak hayattaki her ley gibi bazen burada da esniyorum. Mesela cuma günleri ben çaşışmıyorum, hafta içi TV kapalı ama cuma akşamüstü meyvesinde mesela (yemek yeme sorunu yok bu arada hani ekranı öyle yedirmek için kullanmıyorum) duck TV var. Dili İngilizce. Ekran frameleri çok yavaş. Örneğin benim kızım şekilleri oradan öğrendi. Bu arada bütün cuma-pazar Max 10dk açıyorum. Bir kere fazlasını açtığımda da bir süre sonra ilgisini kaybetti. Ama kaybetmeme ihtimaline karşı açmıyorum. Hatta bu duck TV konusunu doktora da açtım, o da dedi Max ama Max on dk fazlasjnı yapma lütfen dedi. Gerçi o günlük söyledi ama dediğim gibi maksimum haftada iki gün, günde on dk.