isyanhareketi gecen hafta umreden geldı annem babam. Gıtmden hattını yurtdısına actırmıstı telefonu hep acıktı ama bız hep whatsaptan gorustuk otele geldıklerınde wifi ye baglanıyolardı whatsap ıcın bı uygulama yukluyormussunuz yoksa calısmıyormus whatsap oyle demıslerdı o sekılde gorustuk 14 gun boyunca hergun