kuzeydmrc Kızlar oğlum çok seçici çok az yiyor o da sadece et tavuk balık. Ben ne meyve ne sebze yedirebiliyorum. Allah rızası için bana bir kaç tarif verebilir misiniz? Mercimek çorbası da içmiyor. Et yemekten kabız oldu. Lifli gıda hiç veremiyorum
Elmsnghn kuzeydmrc koftelerinin icine katin. Mercimek bulgur vs. Herseyi bilendirden geçirip kofte gibi yapın sebzeleri vs
Zlm kuzeydmrc sebze çorbası yapıyorum ben evdeki sebzeleri küçük küçük kesiyorum soğan ve sarımsakda ekliyorum başlıyorum blenderdan geçiriyorum benimkide başka türlü sebze yemiyo. Mujver de deneyebilirsiniz
kuzeydmrc tubasd evet onu da tükürüyor başka ne yapabilirim aklım almıyor tavuk suyu seviyor diye ona katıyordum kereviz pırasa. Şimdi onu da içmemeye başladı
tubasd kuzeydmrc köfte seviyorsa köfte şeklinde yapabilirsiniz Kek tarzı şeyler seviyorsa kırmızı mercimek ten tuzlu kek yapıyorlar o tarzda kendiniz deneme yanılma üretebilirsiniz sebzeleri haşlayıp rondodan gecerip suyuna makarnayı pişirip sos olarak sebzeleri kullanabilirsiniz Ama ben aslında bunlara karşıyım her yemekte 1 tane bile olsa yemek gerekli diyorum atıyorum pirinç mi yemek istemiyor 3 tane pirincin tadına bakmalısın diyorum öyle öyle zamanla asliyor damagi
livanurvealpinannesi61 kuzeydmrc kabızlık sorunu varsa yediği şeyleri yapmayı bırakın yoksa düzelmez bana da çocuk doktoru kabız yapan şeyler yemeyecek yasak demişti yedireceksin yemiyor diye birşey yok demişti. Sebze yemeği çorba vs yemesi gerek dedi. Yemiyor derseniz bağırsaklar için çok zararlı tıkanabilir düğümlenebilir. Arkadaşımın kızına doktor çoğu şeyi yasakladı kabızdı sürekli poposunda çatlak oldu. Bizde 7 ci aydan itibaren ne pişerse o yenir onu yemem bunu yemem diye birşey yok. Yemek seçmesine izin vermedim hiç.
kuzeydmrc livanurvealpinannesi61 ben de izin vermek istemedim ancak o zaman da sadece meme emiyordu. Ya aslında şu anda da çok az yiyor o da protein ağırlıklı. Onları da kesersem geriye hiçbir şeu kalmıyor. 19 aya yaklaştık 5-6 gün hiçbir şey yemediği oluyor
bussraozturk kuzeydmrc ahh benim oğlumu anlatmışsın sanırım kahvaltıda hiç bir şey yok zaten erişte makarna pilav onlarda iştahlı değil zorla 3-4 kaşık yiyor et tavuk balık yiyor onları da öyle çok çok değil emdiği için mi bilmiyorum emzirmeyi bırakınca nasıl olacak acaba bu arada benimki 21 ayşık
kuzeydmrc bussraozturk herkes emmeyi bırakınca çok yiyecek diyor ama ben nedense inanamıyorum. Kabız olmasa çok takmayacağım ama üzülüyorum. Muz bile yemez mi çocuk yemiyor meyve sebze sıfır
kuzeydmrc tubasd dediğiniz şeyleri deneyeceğim maalesef ben şu an ona ne kadar anlatırsam anlatayım ı ıh diyor yemiyor.