Nil_Nehir Kızlar bebeğim 2 aylık emerken ses çıkartmaya başladı. Damak düşmesi dediler elimde düzeltmeye çalıştım ama olmadı. Bi önerisi olan var mı
Mhrmavimom22 Nil_Nehir memeyi tam kavrayamıyor olabilir sadece ucunu emiyor olabilir birde iyice kavramasını sağlayın bebeğinizin dudakları dışa doğru açık şekilde durmalı içe doğru sıkı bir şekilde değil yani hem ucu hemde o kahverengi bölgenin yarısını emmeli bebek benim oğlum 21 aylık hala emiyor ve bazen emerken azından çıkınca meme ucunu emmeye çalışıyor o zaman cuk cuk ses çıkıyor siz dediklerimi deneyin Bi damak düşmesi daha farklı birsey olur bencee
Secuuss Nil_Nehir benim kızımada dilinin altında et var koparılması lazım dediler doktora götürdüm bişey yok dedi 😂 tarzı öyleydi cocugumun ses ckıyordu
Mhrmavimom22 Nil_Nehir bebeğiniz büyüdükçe ve sizi emdikçe sütünün daha çok artacaktır emin olun süt hızlı geldiği için de yapıyor olabilir tecrübe ile sabit eğer aklınıza soru işareti kalırsa doktora görünebilirsiniz
gulceebrar Benim bebeğimde öyleydi zamanla geçti şuan 5.5 aylık. banada aynısını dediler yok damağı düşmüş banyo yaparken parmağımı damağına koyup çocuğu sallayacakmışım baktığımda da öyle bir durum yoktu yapmadım açıkçası mantıklı gelmedi hatta bana cahilmişim gibi bile bakıldı🙄 ama isterseniz doktorunuza sorabilirsiniz. O ses göğüs ucunu kavrayamadığı için bide süt çok geldiği içim geliyor sanırım
esoo7 Böyle ses çıkması damak düşmesi demek miymiş ilk kez duyuyorum, ben iştahtan sanmıştım benim de bebeğim 55 günlük doktoruma soracağım. sizin de benim de bebeğimde bişey yoktur inşallah yeni bişey daha öğrenmiş oldum
gulceebrar esoo7 doktorunuza sorun ama içinizi ferah tutun emin olun birşey yok diyecektir. Daha yeni yeni gelişiyor çeneleri zamanla kavramayı iyice öğrenecekler. O sesin bile keyfini çıkarın ben öyle yapıyordum çok hoşuma gidiyordu 🥰 dediğim gibi şuan 5.5 aylık öyle ses çıkmıyor çok nadir olabiliyor oda gece emzirmelerinde uykulu olduğu için tam kavrayamadığı durumlarda oluyor.
Nil_Nehir gulceebrar bende ilk başlarda ohh ne güzel cuk cuk emiyor dedim de sesi duyan ama gaz yutuyor çok gazlanacak dedikçe kafama takmaya başladım
buss__ gulceebrar gaz yapmaz mı hava çekiyor benim öyle ses gelmeye başlayalı gaz sancıları daha da arttı
SerraD-1823 buss__ evet öyle yapınca gaz yapıyor. Bizim doktor o sesi duyduğun zaman parmağını ağzına sokarak bebeği memeden uzaklaştır sonra tekrar tuttur dedi. Hoş o sesi çıkarmadan da benim bebek gaz üretiyor maalesef. Bitmeyen bir gaz sancısı var
Nil_Nehir buss__ yok malesef çözülmedi hala aynı devam ediyor memeyi nasıl tam kavramasını sağlayacam bilemiyorum
buss__ Nil_Nehir ben ses geldikçe parmağımı sokuyorum yana çıkartıyorum memeden karnını karnıma yaslayıp tekrar ağzını açınca veriyorum böyle bi çözüm buldum ama yinede cukcuklı emdiği oluyor