Mhrmavimom22
İki oğlum var biri 3,5 yaşında başladı konuşmaya (onda ama kulağında sorun vardı) ondan önce oda hep hayvan seslerini taklit ederdi ve anne baba derdi sadece. Küçük oğlum da ilk kelimelerini 1,5 yaşında söyledi ama 2,5 yaşındayken yeni yeni ikili kelimeli cümleler kurmaya başladı. Şuan 3,5 yaşında ve 3-4 kelimeli cümleler kuruyor ve dil terapistine başlayacak. Eğer iyi duymuyor mu acaba diye endişeniz varsa iki yaş kontrolünde doktorunuza danışın bir işitme testi yapsın🤗 her sorduğu şeyi de az önce belirtilmiş gibi 1000 defa da olsun tekrarlayın söyleyin.🤍