NewMomm1 Arkadaşlar merhabaa oğlum 2 ay 23 günlük biberonu ağzında geveliyor emmiyor ama çiğner gibi bir şeyler yapıyor😂 damağı kaşınıyordur diyenler de oldu daha çok erken değil mi yeni başladı bunu yapmaya
OgrtmnHnm1 NewMomm1 canim benim oğlum da öyleydi göğsümü tutup tutup cekerdi çiğnerdi elini sürekli agzina götürürdü suan 8,5 aylık prematüre olduğu için düzeltilmiş yaşı 6 aylık) hafif beyazlik olustu dis cikacak yerinde 1 ayi geçti hala çıkmadı
NewMomm1 Selma2023 her çocuk aynı gelişimi göstermez ki. Hiç emeklemeden yürüyen bebekler var. Daha 8 aylıkmış zaten. Acele etmeyin🌸
OgrtmnHnm1 NewMomm1 bizimki de o aylarda başlamistiiste duzeltilmis yasi 3 4 aylikken falan daha gelen giden yok. Sizin gibi ay cok erken daha cikmasin vs diyordum anneme sordum damagi kaşınıyordum dişler yerine oturur sonra da çıkmaya başlar uzun sürer daha cikmaz korkma dedi