Kızlar bebeğim doğduğu günün ertesinde uyurken birden sıçramaya başladı bazen evet seslere karşılık yapıyor ama hafif dokunduğum da da aynı şeyi gördüm bazen hiç bir şey yokkende sıçrıyor doktoruna sorduğum da normal dedi ama sürekli gözüme çarpar oldu internetten okuduğumda epilepsi belirtisi gördüm size de aynısı oluyor mu gözleri çok nadir de olsa uyku arasında kayıyor ve uyanıkkende belirli bir noktaya odaklanabiliyor sizce bu konuda ne yapmalıyım