Korkutmak gibi olmasın ama ben spirali taktırdım ilk bel ay gayet rahattım beş ay sonunda bir öğreniyorum ki hamileyim ve spiral milim bile yerinden kayma vs olmadan binde bir olabilecek bir ihtimal ile :/ çok dikkat edin bu ihtimalde söz konusu kayınca kalırsın hamile vs tek yok yani kaymadı kanamam bile olmadı doktorum bile şaşırdı %0,1 ihtimalle kaldım ..