Lilatmz Merhaba, yazın tatile gitmek için önerisi olan var mı? 3 yaşında oğlum var onun eğlenmesi önceliğim. Bildiğiniz otel var mı?
Sadeturkkahvesi Lilatmz çocuk dostu yazan otellere bakmalısınız ozaman. Biz rixos beleğe gitmiştik çok memnun kaldık çocuk açısından. Bu yazda titaniğe gideceğiz orasıda belekte onun çocuk eğlencesi iyi
Hellobello Sadeturkkahvesi sizce rixos belek mi titanic belek mi daha iyidir. Ben de 1 ay sonra kış tatiline rixos beleğe gideceğim çocukla😀
Sadeturkkahvesi Hellobello titaniğe balayında gitmiştim güzeldi ama ozamanlar çocuk yoktu djfjdjfjd Ama rixosa çocukla gittim çok memnun kalmıştm Şöyle bi durum var ama şuan sezon açılmadı şuan nasıl bilmiyorum
Hellobello Lilatmz ben zaten gittim geçen sene mart sonu, harika geçti deneyim merak ederseniz buyrun, fiyatlar yaz dönemi beni aşıyor ama kış tatili için süperdi🌸
Hellobello Sadeturkkahvesi biz geçen sene de kışın gittik aşırı güzeldi tavsiye ederim fiyatlar baya uygun oluyor yaza göre, hem de açık ısıtmalı havuzda 1 yaşında bebeğim bile yüzdü. Titanic te mesela şezlonga içecek servisi oluyor muydu, hizmet nasıldı?
Sadeturkkahvesi Hellobello hayır titaniğe gittiğmzde pandemiydi kasımdı ve yoktu normalde varmı bilmiyorum ama rixosta çok iyiydi mesela bu yaz max royale gittik hizmet açısından max royal kadar vardı rixos
Hellobello Sadeturkkahvesi evet eşimle çekim yapıyoruz. Hm hizmet önemli ya çocukla zor oluyor başka türlü git sıra bekle vs.
Hellobello Sadeturkkahvesi 😅 valla biz de sapanca falan bakmıştık geçen sene, sonra dedim çocuk sıkılır napcak. Sapanca oda kahvaltı fiyatına rixos beleği ayarlamıştm 3 gece çok iyi geldi
Sadeturkkahvesi Hellobello bizde nisan için bakıyoruz şmdi bi otel beğendm ama daha önce hiç gitmedm😀