minigim_35 Kızlar bebeğim 2 ay 13 günlük. Doğumdan sonra hemen yıkamamıştım göbek bağının düşmesini beklemiştim kafasının üstünde kan vardı oda kurumuş şimdi de çıkmıuor kaldı öyle ne yapmalıyım ?
prensannesiii14 minigim_35 benimde öyleydi vakumla çekildiği için elleyememiştim 2 gün bebek yağı sıktık pampa kaldı kafasında daha sonra halam ıslak mendile zeytinyağı döküp yavaş yavaş masaj yapmıştı öyle çıktı bizimki
Gmzdgs minigim_35 bebek yargıyla yumuşattıktan sonra sil canm bende olmadı oyle bişe ama belki işe yarar dye syledım
Minnikbirkus Islak mendille yavaş yavaş silerek bitirmiştim ben öyle yapabilirsin kolay çıkıyor zaten