Kızlar bebeğim desteksiz oturmaya başladı az az ama hep yere kapaklanır gibi oturuyor yani bu egzersiz yaparlar ya ellerini ayaklarına götürüp yüzünü yere değdirirler he işte öyle mama sandalyesinde de hep öne doğru yani ağzı yemek tablotuna denk geliyor bilmem anlatabildim mi sizce normal mi ama sürekli bu şekilde