Nika 7 ay 21 günlük bebeğim dün dişi çıktı ishalinin 3. Günü doktora gitmeli miyim sizde kaç gün sürdü. Günde 1 kere yapıyodu kakasını şimdi azar azar 4 5 kere yapıyo ve gece de yapıyo o yüzden ishal olduğunu düşünüyorum ve pişik oldu acaba değil mi
Feyzosumunannesi Nika Tam 7 aylıkken benim kızımda ishal+pişik olmuştu.pisigi gelçmeyince doktora gitmiştik,dişten kaynaklı olmuştu.
Lina_mom_ Nika benim bebeğim 14 aylık geçen hafta dişten çok çektik 4 gün ishaldi ateşi 2 gün sürdü geçti. Doktorlar çok bir şey yapmıyor sıvı kaybını önlemek için siz bol bol su verin. Biz de pişik olduk trosyd krem her zaman kurtarıcım bir günde geçiriyor sağlık ocağında yazdırabilirsiniz.
Feyzosumunannesi Nika bir kaç ilaç verdi. Karıştırıp kullanın demişti. İsimlerini hatırlamıyorum çünkü şuan kızım 21 aylık
nyhn Sizde şuan durum ne benim oğlum da 7 buçuk aylık bugün 2 kere kustu baya bide kakası baya sulu yemyeşil bir rengi var ateşi yok şükür