aselmomm1 mutlu_anne43_ evet normal bende yaşadım korkmayın sadece anne sütü alan bebeklerde çok normalmış 7-10 gün yapmaması normal 🩷
Aslaniopbenimicin mutlu_anne43_ anne sütü ile besleniyorsa 10 gün diyorlar ama 5 günden sonrası bebekte huzursuzluk yapıyor. Ben fitil kullanmıştım anında yapıp rahatlamıştı 1 aylıktık bizde o zaman. Ev usulü de kulak temizleme çubuğuna vazelin sürüp poposunu uyarmıştım öyle da sağlıklı doktor önerisiydi bu da.
mutlu_anne43_ aselmomm1 evet anne sütü alyor ama bazen sütüm yetersiz geldiği için arada mama da veriyorum mesela günde 1 defa mutlaka mama yiyor
Mryasmin Eğer bir huzursuzluğu yoksa karnı yumusaksa sıkıntı yok canim benim oğlum da da yaşadım başta kabız sandim doktora götürdüm ama normal olduğunu söyledi
aselmomm1 Aslaniopbenimicin bence fitil ya da baska biseyle uyarılmamalı cunku ½ derken alısır bu sefer cocuk hep bekler kendisi yapmaz kanka bekleyin bence normal zaten cok huzursuz ise doktora gidersiniz ama normal bu süreç