herseySeninleguzel11 Bende sizin gibi dusundm hep oldurmden bitirmeyi ama malesef olmuyor bir sene sırf oyle denedm bebek pudrası , kahve limon, karınca kumu , tarçin ama yok olmuyor bunların arasinda en etkili yontem bebek pudrası oldu ama her yer bembeyaz oluyordu supurup sildim mi tekrardn basliyordu. En son dolap iclerine girmye baslaynca yeter artk dedm ve ilac aldm bion karın ilacı ve kurtuldm. Inanin bnde oyle olsn istemzdm ama bir kere gelmeye basladilarmı kurtulamıyosn :)