2 yaşında oğlum var .eşim den bulaştı ama 1 ay olacak hala iyileşmedi psikolojim bozuldu artık.eşimde aynı sürekli hasta ıkısı de . Defalarca esıme maske tak dememe rağmen takmadığı için çocuk bu halde .basta dırenclı atesle başladı .antbıytk kullandık o bıttı burun akıntısı öksürük başladı ilaç kullanıyoruz beslenmesıne de özen gösteriyorum ama yok duzelmıypr yarın yine götürcem .öksürüğü yine siddetlendı . Burnu temızlesem bıle 2 dk geçmeden yine doluyor .uyku uyuyamıyor yavrum .salgına mı yakalandılar acaba ıkısı de .böyle bır hastalık görmedim