Geceleri her uyandığında emzirmeden uykuya tekrar geçemiyor . Mama vs hiç kullanmadık, pekte kullanmayayım dıyorum açıkcası .Sizler napıyorsunuz geceleri uykuya tekrar geçişte, başka alternatifim yokmu?? Her seferinde emzirmek yoruyor ınsanı, normalde kesıntısız 4 saat uyusam uykumu alırdm. Şimdi 10 saat uyusam alamam sürekli uyanıyor çünkü:(