bukaga Kızlar oglum 3 yasında, pazara giderken kucagıma aldım 14 kilo bn 52 kiloyum tasıdıktan 2 gun sonra kasıgıma sancı girdi dikişin baslangıc yeri agrımaya basladı ama bunca sene sonra oglumu taşıdım diye olur mu ya
morlu_baby bukaga ilginç ne desem bilemedim . Benim kızım 16 aylık ve 14 kilo sezeryan doğum yaptım gece gündüz kızım kucağımda artı spor yapıyorum tabi ben 90 kiloyum öyle bişey yaşamadım . Biraz bekleyin ağrı geçmezse bir doktora gidin
Zubeyda_altun bukaga canim 3 senedir dikierin kayb olmadimi bende ayni sorunu yasiyorum ama benim sezeryanimi vicudum kabul etmemis ve bu arada 39 haftalik gebeyim normal doguma girecem
bukaga morlu_baby yani üşütmüş olabilirim ama ben de cok kucagıma alırım ama bu sefer baya mesafe yurudum kucagımda yani kucakta pazara götürdüm :(((
morlu_baby bukaga bilemiyorum ki . Ama şöyle kızım 1 yaşına girince spor yapıcam dedim ve denedim yapamadım . Koşu bandına binemedim karnıma ağrı girdi ip atlim dedim oda olmadı karnımda farklı hisler oldu hemen bıraktım bu zamanı bekledim 15 aylık olunca başladım spora ve o zaman zorlanmadım 1 aydır yapıyorum hiç öyle ağrı felan olmuyor mekik bile çekiyorum
2bebislianne_ Benim abimin eşi 4 yıl önce doğum yaptığı halde iç dikişleri patlamış şimdi ağır kaldırmaktan Geçmezse bi doktora görünün isterseniz