Badesmom Merhaba anneler. 17 aylık kızım çok kötü pişik oldu kıpkırmızı :( bir türlü geçmiyor ne önerirsiniz çok kötü oluyorum kızım acı çektikçe
yeka38 Badesmom doktoruna danışarak travazol ve fito kremi 5 gün boyunca sabah akşam totişini yıkayıp uygulaya bilirsin kremi kullandıktan sonra yarım saat açık birak ben faydasını gördüm
Feyzosumunannesi Badesmom kesinlikle ıslak mendil kullanmayın ve her bez acmanızda altını ılık su ile yıkayıp yavaşça kurulayın sudocrem sürün