3 ay 25 günlüğüz son 4 gündür biberon ağzına değse ciyak ciyak zaten 1.5 aylıktan beri biberonu kendi emmiyor ben ucunu sıka sıka veriyordum. Zorlaaaa içiriyordum kendi içmiyordu o kadar bunalıma girdim ki şimdide biberon ağzına girmeden çığlık kıyamet 😭 yemin ederim kol bacak bel kalmadı kilo alımı da haliyle durdu. Ya inanılmaz zor mama içirmek. Niye böyle oldu anlamadım. Oğlumda sütüm vardı doya doya 2 yaşına kadar emzirdim. Öyle bişey yaşamadım. Mama değiştirmeyi doktorumuz önermiyor. Hippe geçmiştin kusup durdu doktorda aptamile devam edin dedi. Biberonlara çok değiştik napacağımı şaştım siz nasıl geçirdiniz