Gakkoyenge Yani büyük ihtimal hastalandığı için emmemiştir. Sağım yapmanız iyi olmuş, eski düzene dönmüş ne güzel. Bol bol emzirirseniz sütünüz gelir zaten takılmayın ve doktor önerisi olmadan mama kullanmayın bence. Midesini mi üşüttü bilemem en iyisi bir doktora göstermeniz. Geçmiş olsun 😊