gunes0312 Merhaba anneler, bebeklerinizi çorapsız mi uyutuyorsunuz? Yani ayaklı zıbın vs de giydirmeden mi? Ben çorap çıkarıyorum ama ayaklı zıbın oluyor doğrusu nedir öğrenmek isterim 😊
Uykusuzhergeceeee gunes0312 ayak numarasından büyük, sıkmayacak bir çorap giydiriyorum ayakları açıkta kalıyor buz gibi oluyor yoksa
DrkAyz gunes0312 Uyku tulumuyla uyuttuğumda çorapla uyuyor. Pijamalarıyla yatırdığımda üstüne yorgan örttüğüm için çorapsız uyuyor ☺️
gunes0312 DrkAyz bebeğim 3 aylık olacak uyku tulumu değil ama üstünü örterek uyutuyorum aslında açmıyor ayaklarını bugün deneyim çorapsız hasta olur diye korkuyordum 😊
DrkAyz gunes0312 Ben doğduğundan beri çorapsız uyutuyorum normalde ama uyku tulumu olunca çorap giydiriyorum ayakları üşümesin diye ☺️
GemlikZeytini gunes0312 biz doğuda yaşıyoruz sabaha karşı buz gibi oluyor. Bi ara çorapsız yatırmıştım üstünüde açmıştı baya gazlanmıştı karnı ağrımıştı. Mecbur giydiriyorum uyku tulumuyla
gunes0312 GemlikZeytini bizim ev genelde sıcak ama ben korktunm üşütür mu diye yoksa hep çorapsız diyorlar
Zlm gunes0312 evet çorapsız ama ayaklı zıbın olsaydı öyle birşey giydirirdim. Çorabın lastik kısmı falan sıkı olduğu için çıkarıyorum
canimsakinol Zmh0311 sabah uyandığında ayağı biraz soğuk oluyor evet ama gaz problemi yaşamıyoruz gaz damlası da kullanıyoruz