semma007 Artık WC bile arkamda kapıyı vuruyor acaba ayrılık kaygısını azaltmak için ne yapsam . Şu an 14 aylık olduk yeni.
Minel-inannesi semma007 duşa, vc ye, uykuya, gezmeye, yemek yapmaya hep beraber gidiyoruz😊 arada bir babasiyla disari parka markete yolluyorum. İşin ucunda atta olunca annii babaaayy oluyo🤣
reyhan12 semma007 benim oglumda 14 aylık nere gidersem peşimde 2 gun once tuvalete gittim o bişeye dalmisken kactim tuvalet kapisini acik unutmuşum geldi saiçeri kadar girdi bi daha ust bas corap degistik 😀
beyzzsenturkk_ semma007 14 aylık olcak kızımla bizde öyleyiz 7/24 dip dibeyiz herkes böyle olmamalı diyor rahatsız olduğum yerlerde oluyor duş, tuvalet vs ama kime bıraksam yine arkamdan ağlıyor durmuyor
Essyo Daha yeni 1 yaşına girdi bebeğim ben böyle bir şey görmedim kucağımdayken bile bir yere kaçacakmışım gibi bana sıkı sıkı sarılıyor. Yere veya birine bıraksam zaten çığlık kıyamet. Ne kadar sürüyor bu durum acaba