Kızlar 1 buçuk yaşında kızım var ve 2 yaş sendeomu yaşıyor herhalde. Gün içerisinde beni dellendiriyor. Bazen sebepsiz oyuncaklara sinirlenip hepsini dağıtıyor. Bağırmaya başlıyor. Ne istediğini anlamadığımda çocuk kendinden geçiyor. Bugün mutfaktan çıkardım kapıyı kapattım. Şimdi yanımda uyuyor ve çok vicdanım sızlıyor. Benim gün içerisinde kızdığım çileden çıktığım oluyor ama sonra geçiyor. Sizde böyle misiniz?