Olayın üzerinden 5 saat geçmiştir sanırım o yüzden anlatıp akıl almaya geldim.
Bugün kızım düştü ama her yürümeye başlayan bebek gibi.
Önce poposunun üzerine sonra kafasının.
Ben çok sakin bir şekilde aldım kucağıma bir şey yok annecim dedim ve bi ıh yaptı sesi kesildi bi bakayım yüzüne dedim nefes alamıyor (eltim ve kaynanam yanımda)
O an panikle yüzüne üfledim bana mısın demedi bir daha tüm nefesimle üfledim bana mısın demedi birden elleri ayakları kafası düştü. Ben çığlık atmaya başladım bebeğimi salladım o an panikle (asla yapmamalıyız normalde)
Tabi asla kendine gelmiyor mosmor oldu eltim kucağımdan aldı ben kapıya doğru kendimi döve döve koştum Eşimin yanına ama gitti gitti diye çığlık atıyorum hiç soğukkanlı biri değilmişim onu öğrendim Neyse böyle bir olay işte Allah kimseye yaşatmasın
Şimdi sorumu sorayım
Bir kere katıldı Kızım bir sonraki al her ağlaması böyle mi olacak çünkü öyle küçük bir düşüştü ki belki ağlamaz bile diye bekledim aklım çıktı Hunim kafamda asla düşünemiyorum kafayı yemek üzereyim