Esmprsege Kızlar anne sütüne ek mama veriyormusunuz ben vermeyi düşünüyorum ne önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim hangi marka almalıyım
bsrshtrk Esmprsege biz sma kullanıyoruz. Ama her bebek her maması sevmiyor. Biraz deneme yanılma yöntemi. Ama sma yada hipp ten başlayabilirsin.
Faymer Esmprsege benim bebeğim göğsümü tutmuyor sadece uykudayken tutuyor oda çok az 3 ay 13 günlük mecbur mama veriyorum ilk bebelak gold kullandım ama aşırı kusuyordu bebeğim 1 haftadır da aptamil kullanıyorum kusması azaldı şimdilik aptamil kullanıyorum
sarfinazar Esmprsege benim bebeğim. Tam 4 aylık. Akşamlari sütüm yetmiyor. O yuzdne başladım. İki gündür sadece tek sefer hipp combiotic kullanıyorum. Arkadaş tavsiyesiyle aldım. Bir sorun yok gibi. İnşallah olmaz
ozgee7 Esmprsege bende hem anne sütü hem mama veriyorum sma optipro kullanıyorum gayet memnunum güzel kilo da yapıyor
yagmurkumsal1 Esmprsege sma comfort kullanıyorum çok memnunum diğer mamalar kabız ve gaz yaptı ama bunda hiç biri olmadı severek içiyor