Aselmiraam Kızlar merhaba kullanıp memnun kaldığınız hamur yoğurma makinası varsa önerilerinize ihtiyacım var 🤗
NmalkoC Aselmiraam karaca multichef kullanıyorum 4 yıl oldu çok memnunum bu arada kıyma çekme aparatlarıda var oğluma parça et alıp kendim çekiyordum hemen hergün kullanırım hiç problem cıkartmadı bugune kadar
Madamemom lidokain sesi var ama normal öyle çok değil ben çok memnunum alırken yüksek 1500watt hızlı da aynı zamanda bazı markalara göre arkadaşlarda diğer markalar var çok yavaş yoğuruyor diye şikayet edenler var
NmalkoC Aselmiraam karacanın ben tüm ürünlerini kullanıyorım blender ve kahve makıneside var hiç problem yaşamadım mesela tencere takımıda var çeliklerden çok memnunum ama bu biodiamondlar varya onlar çok kötü delik deşik oldu
NmalkoC Aselmiraam bence memnun kalırsınız tek sorun parçalarını makineye atmayın ben ilk evlendiğimde herşeyi yıkarken onlarıda makıneye atmıştım matlaştı hepsi parçaları elde yıkayın 😂