Busramustim Kızlar saçlarım ince telli ve çok seyrek baya da yıprandı, duştan sonra çok karışıyor iç içe giriyor krem kullanmama rağmen saç açıcı sprey öneriniz var mı ve saçlarınızın bakımlı parlak olması için neler yapıyorsunuz
maygirl Busramustim kerain yapiyorum 4 yada 6 ayda bir dus sonrasida keratin sivi sac spreyi kullanip kuritun bakim yagi suruyorum uclarina okadr
Busramustim maygirl daha önce evde keratin yaptım güzel oldu ama şimdi yapamam bebeğim var, kuaförde keratin yapınca uzun süre saçınız düz kalıyormu?
Tucesahnnnn Size şimdi öyle bir öneride buluncam ki yatıp kalkıp bana dua edeceksiniz. Lalune markasına ait siyah sarımsak ve Argan yağlı bi saç bakım yağı var onu alıyorsunuz düzenli her duş sonrası kullanıyorsunuz. Farka inanamazsınız hamilelikte ve emzirme döneminde aşırı dökülüyordu saçlarım bu yağ sayesinde bir sürü bebek saçım çıktı ve saçlarım gözle görülür şekilde uzadı çok kısa sürede. Bulunduğunuz yerde gross market varsa ben en son 38 TL ye almıştım ama trendyolda da satılıyor. SİHİR GİBİ………👌👌👌
Tucesahnnnn Busramustim elime üç pompa sıkıyorum önce uçlarına saç boylarına sürüyorum sonra avcumda kalanı diplerine çok fazla yedirmeden saçımın üstünden geçiyorum zaten çok yoğun bir yağ iki pompa bile yeter tüm saça asla yağlanma elektriklenme yapmıyor ağırlaştırmıyor galiba ömrümün sonuna kadar aşkla anlatıcam bu yağı 😍😍