İyi akşamlar hanımlar 27 yaşındayım belimde 4. Derece kayma ve 2 tane fıtık var kiloluda değilim 56 kiloyum neyden kaynaklandığını inanın anlamadım doktor 2 tane platin takılması gerekiyor diyor 3 tane doktor gezdim hepsi aynı şeyi söyledi ama benim 3 yaşında çok hareketli bir oğlum var platin hareketi kısıtlar mı yada bir daha eskisi gibi eğilemem diye endişe ediyorum böyle birşey yaşayan oldu mu bu arada ağrılarım çok yoksa asla yaptırmam kararsızım böyle bir tecrübesi olan benimle paylaşabilir mi çok stres oldum çok üzgünüm tabi rabbim dermansız dert vermesin buna şükür ama işte