Arkadaşlar moralım çok bozuk. Bugün bebeğimle oyun oynuyordum uykusu gelmiş yatırıcaktım. Oyun halısındaydı yanımda da 1.5 litrelik su şişesi vardı içimde bir litre su kalmış duruyordu. Oğlum için ses çıkartıyordum. Bir anda elim çarptı duran şişe bebeğimin kafasına devrildi. Biraz ağladı kaşı kızardı. 2 saate kızarıklık geçti. Aşırı vicdan azabı çekiyorum. Kimseyede söylemedim. Bir şey olmuş mudur doktora götüreyim mi? Kusma vs gözlerinde de bir kayma vs yok ama huzursuz hem 4.ay hem diş çıkartıyor bilemedim huysuzluğunun sebebini 😞 bize dua edin içimdeki bu kaygıların gitmesi içinde