Feyekum Kurutma makinesi aldım.yarin kurulacak inş lg marka servisini aradık 2 bin dedi aparata arcelik felan da vermez başka nereye bakabilirim ki benim ablalarım arcelik aldiydi ücretsiz getirdilerdu bu marka niye böyle yapiyor anlamadık
Premseskolar Feyekum o aparatı sadce vestelde bulabilirsim 3 ay önce flan 1.200 e aldık bnmde markaları farklı oldugu icin