Kızlar bebeğim 5 aylık. Kendimce uyku eğitimi vermek istiyorum. Hamak beşikte sallanarak ve kundakli uyuyor. Kendi beşiğine kundaksiz vaziyette sallamadan direk yatır kaldır yöntemi ile başlamak istiyorum. Sizce doğru mu yapıyorum. Alışır mı ki. Yoksa aşama aşama mı yapmam gerek. Lütfen tavsiyelerinizi bekliyorum