Sevgili anneler merhaba
Bebeğim şuan 2ay 24 günlük
Zor bi lohusa dönemi geçirdim. Psikolojimi bir türlü toparlayamıyorum. Bebeğime nasıl bakmam gerektiğiyle ilgili en ufak bir cümle kurana deli gibi çemkirip bağırıyorum.
Yalnız kaldığımda da kafamın içinde sürekli kendi annem ve kv ile kavga ederken buluyorum . İşin kötüsü kendime engel olamıyorum. Bugün doktora kan verdik. Kafamın içinde kan alan kadınla kavga ederken buldum kendimi. İşin kötüsü Dışarıdan bakan biri kendi kendime konuştuğumu görüyor. Bebeğim hakkında ufacık birşeyde şunu şöyle yap deseler sinirleniyorum. Kimsenin dokunmasını kimsenin yorum yapmasını istemiyorum.
Benim gibi olan varmı. Ne yapacağımı bilmiyorum.