Bebeğim 7.ayına 1 hafta oldu gireli ama henüz basmıyor yani hiç basmıyor değil canı isteyince çok kısa şekilde kayınpederimde çocuğu bi doktora göstersinler neden basmıyor diye demiş kafama çok takıldı bana göre normal geliyor bi sıkıntı olduğundan değilde sürekli oturuyor gün içinde ayaklarının üstüne tutunca popoyu geri atıyor alıştı oturmaya biraz tembellik yapıyor aslında sizin bebekleriniz kaçıncı ayda bastı nezaman emekledi kafama takmam gereken bir durum mu doktor muayenesinde de baktı basıyo ama basmak istemiyo dedi öyle detaylı bakmadı tabi sadece bize bastırdı of kafama çok takılıyor bu konu yaa dönmede henüz yok desteksiz oturabiliyor bi sıkıntısı da yok ama bilemedim dışarının lafına takılan bu sorunu yaşayan oldu mu :((