Bebeğim 6. Ayına girmeye az kaldı. Son 15 günde fark ettiğim ani omuz silkeleme şeklinde sanki içi ürperiyormuş gibi oluyor nöbet tarzında değil 1 saniye bile sürmüyor genelde. doktoruna sordum ama önemli olmadığını gelişiminin parçası olduğunu böyle şeyler olabileceğini söyledi yine aklınıza takılan olursa video çekip gösterebilirsiniz diyor ama ne zaman yapacağını bilmediğim için video alamadım zaten çok kısa sürüyor. Birde büyük çişini yaptığında da oluyor genelde endişeleniyorum başına gelen var mı araba ne yapabilirim 🙄🙏🏻