ipegimm Kızlar bugün 2. Ay aşılarını olduk ama üç aşıyı da aynı gün yaptılar bu bende biraz tedirginlik oluşturdu aynı durumu yaşayan var mı bir sorun olur mu
Abaegrk ipegimm evet aynı anda oluyor bizim bir yan etkisi olmadı verem aşısı koldan yapılan 4 aylık olana kadar yeri belli değildi sonra orası şişti iltihaplandi ve kalıcı iz bıraktı kolunda. Bir kaç ay sonra kolda kızarıklık başlarsa korkmayın