furknsznn Bebeğimiz erkek hiçbir problem yoktu maşallah uykusuz düzenli ağlamaz öyle gaz problemi yok ama son 2 gündür 1 saat uyuyup uyanıyor ağlıyor uykusunda mızırdıyor uyanıyor normalde 3 saat temiz uyurdu ne olabilir acaba
seher60 furknsznn muhtemelen gaz sancıları başlamıştır ki başlama zamanı zaten. Diğer bir seçenekte karnı doymuyordur yani o dönemde atak falan yok 18 günlük bebek yani. Gazı yoksa karnı temizse mis gibi uyur.
furknsznn ikizannesi278 ağrısı yok emzik veriyoruz uslu uslu duruyor uyku kalitesiz 2 gündür uyanıyor
furknsznn seher60 gaz problemi yok biryeri ağrımıyor mama veriyoruz hem anne sütü doyuyor ağrısını olmadığı nerden biliyorsun dersen emziği veriyoruz öyle uslu uslu emiyor duruyor kendi kendine ağrısı olsa ağlar ama uykusu son 2 gündür kalitesiz