cemile161_ yukarıda yazdığım gibi günde 3 kez verdim ve evet her şurup sonrası su içirmeme ve fırçalamama rağmen biraz kararma oldu karbonatlı su yapıp onunla fırçaladım geçti çok şükür. Şurupla değerleri normale geldi ve kestik bir daha yaşamayız inşallah. Size de geçmiş olsun