Banada rektovajinal fistül tanısı kondu, iri bebek normal doğumundan oluşmuş denildi, kolostomi açılmadan geçmez denildi 2 profösör bir cerrahla görüştüm aynı cevapları aldım, bebeğim 1 aylıkken kolostomi açıldı, süreç ilerliyo psikolojik olarak aşırı yıprandım, daha önce başından geçen biri varsa ne kadar süre kolostomi torbası takılı kaldı paylaşırsanız sevinirim 😓